Conferința pe tema: Sănătatea copiilor noștri, se apropie cu pași repezi, Mihaela a fost invitată în calitate de părinte, care folosește produsele SanoVita, emoțiile nu erau neapărat mari pentru că mai participaseră, la astfel de evenimente.

Discursul și-l pregătise, axându-se pe vârstele copiilor ei, fata de opt ani și băiatul de zece ani.

 

Bună ziua, numele meu este Mihaela E. sunt fericita mămică a doi copii, unul de opt și unul de zece ani . Trebuie să recunosc că sunt foarte atentă cu alimentația copiilor mei. Astăzi vă voi descrie cu mici amănunte trucuri pe care puteți să le diversificați, legate de micul dejun și pachețelul pentru școală. 

Odată cândva am fost eu la nutriționist pentru mine, de la el am învățat că micul dejun este foarte important, pentru că este prima masă cu care organismul se întâlnește după ce s-a odihnnit, și de aceea trebuie să îi dăm aportul de vitamine.

Tot atunci am învățat că energia unui copil este dată 25% de calitatea micului dejun. La școală are nevoie de toată nevoia pentru a se concentra pe activitățile pe care le are de parcurs peste zi. Hrana copilului, este ca un combustibil, care îl poate ajuta să își  dezvolte și capacitatea de organizare .  

Pentru micul dejun am să vă povestesc doar așa în linii mari, la care puteți diversifica în funcție de imaginație .

Granola

 Este o comibinație de cereale, care conține merișoare, stafide, fulgi de ovăz sau chimpir confiat  obișnuiesc să le-o fac copiilor mei măcar odată pe săptămînă și de fiecare dată când mi-o cer , pentru că le place foarte . Cu timpul am învățat să schimb ingredientele, iar copii au chef să mănănce uneori și de trei ori pe săptămână.

Humusul

Este o altă opțiune pentru micul dejun, pe care uneori îl ornez cu bucățele de legume, mixate care se transformă într-o spumă delicioasă.

Griș cu lapte 

Apoi, ar mai fi clasicul și nemuritorul  griș cu lapte , iubit chiar și de noi cei mari, uneori folosesc și rețele de la SanoVita cu lapte de cocos, pentru arome speciale. 

Pachețelul pentru școală

Fructele proaspete 

Pentru școală încerc să îl diversific mereu. Fructele  proaspete sunt recomandate  pentru că au vitaminele de care ei au nevoie, nu întotdeauna curățate de coajă. Iubesc bananele, care nu le lipsește din hrana săptămânală,Când erau mici nu agreeau fructele, dar am reușit să îi conving tăindu-le în diferite forme, care să îi atragă.

Sandwichul

Mi se pare mai ușoară alegere chiar și pentru este și pentru mine la îndemână, nu folosesc, sunt prea sărate, atunci prefer să le folosesc pe cele făcute de mine. Un pate de ficat , de pui, piept de pui, copănele pe post de la care strecor și o frunză de salată, rochie, roșie, castravete. 

Gustări cu cereală

Batoanele cu cereale, le plac foarte mult, Dacă le dau cereale în ele strecor și fructele de goji, nuci, fructe, semințe. E drept să pregătești masa diversificate pentru ei este o mare plăcere,ca mamă nu trebuie să fii supărat, să ai dureri, trebuie  doar să ai grijă de ei și să ai grijă de  sănătatea lor. 

Cam aceste sunt  lucrurile pe care am vrut să vi le spun, eu să închei aici micul meu discurs scurt și care cred că v-a fost de ajutor. dacă aveți întrebări , vă voi răspunde cu drag . 

 

Articol scris pentru Superblog